23 Mart 2012 Cuma

Iran - 6 Fasham Isfahan

Yine kucuk kagit parcama bakarak, karkas dagini asmak uzere yola dustum…

Uc dort farkli istikamaet denedikten sonra karkas’I asma ihtimalleri biten’de bitti :/


Iste yol vermeyen karkas:


Bu kadar cok gun batimi cekmem pek hayra alamet degil baco: ne demisler nereye bakarsan oraya gidersin

















           




ki gun natanz’da pinekledim. Iran ilginc bir yer, kimi yerde “harici” oldugunuz icin kaziklanirken, kimi yerde de ekmegi az sayida alinca para almiyrlar. Cok cesitli insan var. genel izlenimimse eglenceli ve cilgin insanlar olduklari yonunde.

Iranda sehirlerde gece ortaya cikan “vahsi hayvanlar” var 4 silindirli motosikletler, egsoz seslerinden ancak fark edebiliyrsunuz, cunku siz kafayi cevirinceye kadar kaybolmus oluyorlar. Bu gece polis gelip benim motoru control etti tenteyi acip, motor kismina baktilar. Ve ikna olup gittiler “o” degildim.

Isfahan once sahin sehir’de bir mola verip alis veris edeyim dedim. Dukkandan ciktigimda mtor yerdeydi, aha dedim yan ayak mi kirildi? Yok ondeki araba geri geri gelip carpmis. Hasar yan ayak ve sol sinyal. Iranda motor parcalari ucuz, tr’de 10 liraya dandik ayna alirken buradan, 5 liraya kirilmaya sasirtici derece dayanikli 5 liralik aynalar almistim. Adam bir miktar para verip gitti. Bu arada sah.seh’re girerken debriyaj maneti de bosa dusmustu. Dolayisiyla bu gun ve ertesi gunu servise ayirmak durumunda kaldim.

Tr’den beri sanzuman yagi’ni degistirmemistik, debriyaj isaret Kabul edilip yag degistirildi. Yan ayak sokuldu. Sinyali bulamayacagim icin tamir edildi.

Kucukken oynadigim traktorler gibi yag icinde jawa:




Gece isfahana girdim ve dogruca seasepol’e (boyle mi yaziliyordu?) gittim ama buda hayal kirikligi oldu, su cekilmis sicaktan. Genellikle resimlerde gorulmus ve hayali kurulmus yerlerin boyle bir riski var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder