29 Mart 2012 Perşembe

Iran 11 Yazd'e Dogru

Istikametim yazd, yolustu ufak bir sehirde buzhane:


 Icerisi:


Documenter foto :


Oglen sicaginda, columsu yerlerdeyim, neyseki kafayi islatiyoruz.


Eski motosikletleri seviyorum :)


Ilk sahip oldugum motosiklet 5-6 yaslarindayken hedaye aldigim mavi depolu silindirleri yanlardan cikan ufak bir seydi Ilk bindigim motosiklet de bir jawa 350’ydi ilk okulda olmam lazim. Tanidiklara misafirlige gitmistik. Ilginc bir aileydiler, sepetli jawayla baba-ogul motorda anne de sepette tatile giderlerdi iste ben de o jawa’nin sepetinde ilk defa motosikleti tattim. tabi genclik parkinda silindirin icinde donen motorcular da yine o donemlere ait anilardan.

Bu yolculukta zaman zaman yukseklere zaman zaman da deniz seviyesine yakin yerlere indik. Karburatorun hava karasimini da buna gore eger cok yukselmissen fakirlestirdik –daha cok hava verdik- nispeten cok asagi inmissek de zenginlestirdik –hava daha yogun oldugu icin-. Tabi bu baslarda yapiyordum daha sonra ideal oldugunu dusundugum bir ayarda biraktim. Dolayisiyla buralara kadar GE’den beri bir cift bujiyle geldik diyerek. Boyle de bir not dusmus olayim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder