23 Mart 2012 Cuma

Iran - 2 Ramsar Cevahirdi

Temmuz 7

sabah guzel havali bir yer sordum. ramsarin arkasi iyidir dediler, neyse motoru toplayim yola ciktim cakilda motor biraz yalplayinca verdim gazi ama herhalde bir de ayaga kalkmak lazimdi, tam topraga geciste uctuk, sagim solum siyrildi uzerime afiyet.

aksam ustu ramsardayim ingilizce konusan birisi cevarhirdi'yi tarif etti.

biraz alisveris edip dag yoluna ciktim. hava hakikaten guzellesti, yagmur bile yagdi valla ama iste iranlilar gezmeyi acayip seven bir millet o yuzden hafta ici yada sonu guzel yerlerde mutlaka bir turist kalabaligi oluyor. tabi bunun guzel taraflari da var:



ipte uyuyan canbaz ve onu halka "pazarlayan" yuzu boyali cigirtkan

temmuz 8

yatis ve komsuluk iliskileri ve ikramlari Kabul etmekle gecti.

Temmuz 9

Irandaki kurtlere karsi uyarilmistim. Amman dikkat diyene, evet tehlikeliler, guzel yemeklerle gt gobek yapmaniza neden oluyorlar komsulardan birisinin sesi ankaradaki bir hanimla ayni kaslari da onun gibi inceltilmis, o konusurken gozlerimi kapatip, kurt lehceli farsca konusmayla ankaradakinin goruntusunu birlestirip o farsca konusurken kendi kendime aptalca guluyorum ehu.

aksam acayip yapiskan bir yankesici konugum var, cok zor savdim basimdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder