20 Mart 2012 Salı

Erm -8 Berd - Sevan

23 Haziran


hava kapali "efsanevi" yolu bu havada gecmek katliam olur. koyu gectikten sonra buldugum harika hayrata yerlesip cadiri yikadim.



ortam o kadar guzel ki



ilk defa ates yakip yemek yapasim geliyor. kuruduktan sonra cadiri kurup tam yerlesirken bir niva geldi. sofra kurulup kebaplar pisirildi. uyumak yok misafirim. eski arkadaslarin farkli ulkelerden gelerek yaptiklari bir toplantidayim. bir tanesi pek "afacan" sancara benziyor. surekli aksam ayilara tikkat falan diyor gulerek sonunda icleri rahat etmemis olcak ki beni de daha guvenli bir kamp yerine kadar goturduler.

24 Haziran


iste beklenen gun hava piril piril ve neseli.zemin futbola musait yol kivrilarak yesil tepelerin arasindan yukseliyor.



koylerin uzaktan goruntusu, conan zamanlarinda gibi hissettiriyor. tarihin daha yazilmaya baslanmadigi caglar.



yikildi yikilacak gibi gorunen uc bes evden olusan sessiz ev topluluklari var biribirine uzak acaba nasil insanlar yasar diye meraklaniyorum. sonunda bastonuyla yuruyen bir amcayla karsilastim, o arada bir de araba durdu amca benim icin sigara istedi. yesil-cakir gozlu insanlar. sohbetleri guzel. yol iyice yukselince, artik "olimpos'u" goyorum uzaklardan baco neredeyim ben?


baco buna bakarken conan'in soundtrack'indan birseyler dinle baco iranda youtube yassah tam olarak bulamam sarkiyi. yoldan baska bir menzere:


 ehem her guzel sey gibi yolun bu kismi da bitti neyseki yolculuk devam ediyor

duzluge indikten sonra toprak bir yoldan asagi inerek gole ulastim:


kuzeye sehir merkezine gidip alisveris yaptiktan sonra ote yakadan guneye inmeye basladim. katkat atilmis yagliboya kokulu oturaklar. azcik da olsa "deniz" kokuyordu:



sevan halk icin onemli sayfiye kenti deniz kenarindaki kucuk evler hafta sonlar kiralamak icin:


soluma bakarak gidip milli parka "yakin" bir yere cadiri kurdum.denize sifir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder