22 Mart 2012 Perşembe

Erm - 9 Ipek Yolu Uzerinde


"her sey ne guzel yarebbim" diyerek, nes'eyle pantolonunu giyen pempe yanakli doga sever motorcu, aci gercekle karsilasir, issirilmistir. ama elimi attigim gibi yakaladim namussuzu, ayni ceymis bond filimlerindeki kibindi:



 toplanip tekrar guneye dondum.

selim gecidini gecerken -ipek yolu uzerindeyiz- kars'da gordugum bodur tas evlerle karsilastim. muhtemelen yerin altina dogru genisliyorlar ve ruzgardan etkilenmemek icin boyle yapilmislar. yardirdigim icin durup cekim yapamadim.
motor almazdan once hayallendigim bir yer vardi biraz animsatiyor:


bele bele guzel yerlerden geciyorum :


gecidi astiktan hemen sonra selim kervansaray karsimda. hatta abartip icine girmisim



kervansarayin yanindan baska bir an:  


sozde bir ks daha vardi ama onu bulamadik. bari yakindaki kaleyi gormek icin koye girip alisveris yaptiktan sonra kaleye gitmeyi deniyorum ki oranin da yolu cokmus kismet.

jvari gecidine tirmanip, yolun kenarina uygun bir yere cadiri kurdum
ruzgar gene cok saglam esiyor bu sefer dis tenteyi iplerle de gerdirdim. bir lada dolusu aile gecerken heyecanla el salliyor

uyuyalim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder