20 Mart 2012 Salı

Erm - 7 Gumru - Berd

20 haziran

gun pc basinda gecti, resim duzenleme ve yazma. aksam alisveris yapip yemek yaptim.
 

21 Haziran

aksam yeni zellandali bisikletciler geldi, cok yorulmuslar. ben de bisikleti satip yalasik ayni paraya motoru aldim deyince ulam biz de mi oyle yapsaydik deyip guluyorlar, saglam yorulmuslar ama.

22 Haziran

motoru hazirliyorum, bu motor hazirlarken ki heyecani hic kaybetmemek lazim! evin yavru pusukleri merakli.



yanima aldigim yedek ampul'un baglanti noktalari ayni fakat oturudugu yuva farkli yanlis ampul almisim soketin uclarini duzeltince zaten mevcut ampul calisti. burdan sevan golune gidecegim. ama duzden degil berd'e cikip "denize" "kahramanlar"a yakisir bir yoldan inmek istiyorum. dilijan delican loy loy (yola ciktigim anlamina geliyor ) mogol isa ve meryem kabartmasini gormek icin ara yola sapip ilgili manastira gidiyorum ama erivana gotuulmusler. ben de reproduksiyonlarinin resmini cekiyorum.


malum, avrupalilar, mavi gozlu sarisin isa, ermenistanda koyu renk gozlu isa tasviri var. mogollar da istilalari boyunca hep yakip yikmayip bir de manastir insa etmisler buna uygun olarak tasvirler cekik gozlu... evet aslinda tekrar bir mogol istilasi olursa manastiri yikmasinlar umuduyla yapilmis bunlar.

agaclara caput bagliyarak dilek dileme adeti buralarda da var:



aksam ustu berd'e vardim sevimli bir yer degil. sevan'a inecek yolun baslangicina tirmandim. guzel bir hayrat var ama yerlesimlere cok yakin yabanci birisi insanlarda urkeklik yaratiyor o yuzden karsi tepedeki cayirda gecelemeye karar verdim. daha once de muhtemelen bir niva cikmis, bu ize girer girmez otlarin ne kadar ve gur oldugu gercegiyle tekrar yuzlesiyorum ama donmek yok izlerin sonunda uygun bir yer olabilir. zirveyi astigimda izlerin tekrar geri dondugunu goruyorum oh shet!. ben de donerken hemen zirvenin sol yaninda otlarin daha alcak oldugu bir yer gorup buraya kamp atabilecegimi dusunurken buranin cukur oldugu gercegiyle icine dusup bir de devrilerek karsilasiyorum. yukleri sokmeden asilip dikelttim. vahsi bir ot ormanindayim hay bin kunduz! tamam fotoda oyle gorukmuyor ama yasamak lazim. burada ozunu salan otlarin icinde duse kalka guzel bir cadir yeri actim aslinda.




ve uc dort denemeden sonrada cukurdan ciktim. ama kan ter icindeyim. izi takip edip tekrar hayrata donup cadiri kurup yaralarimi temizledikten sonra uyumusum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder