20 Mart 2012 Salı

Erm - 2 Stepanavan ve Yoresi

15 Haziran



sabah yine benzer isliklar ve sen bagrismalarla uyandim. keci cobanlari birlikte motoru kurcaliyoruz. jawa'i biliyorlar. derken yoldan gecen bir jip durdu, ustayms, sonunda farin arkasinda cikan bir soket kesfedildi. ve motor calisti bu arada keciler cadirin ustunde, yemeye baslamislar, -ne kurttan ne ayidan asil tehlike kucukbaslar! - neyseki kurtariyoruz. toparlanip yola dustum, suyu gazlayip gectim sonunu dusunen kahraman olamaz! tarihi bir vadiden gecerek tam da magralar bolgesinden Stepanavan'a geri girdim. magralara giden merdivenli patikayi ot burumus,



eskiye ragbet olsa... sonunda bireysel cikarlarin otesinde idealleri gerceklestirmek uzere yapilan heycanli fisildasmalarin yankilandigi magralara variyorum. helecan verici. cunku gunumuzde de esas olan maddi yada baska turlu, oyle yada boyle "koseyi donmek"



futbol degil cok daha "cocukca" saf ve insanca konusmalarin evsahipleri.



yukari donup ufak meydanin yanindaki banklara oturup kendimi uzerimden akip giden zamana biraktim yine o yapraklarin hisirdadigi anlarin bir silsilesindeyim. kibele ve kronos'un "vahsi" askinin coculari ve onlarin dunya uzerindeki yazgisi... bunu idrak ve hissederek ve buna ragmen yasamak...bu sirada Stepan herseyin birbirine karistigi, kaos, bilinmezlik ve buhran icinden bu magralarda agzindan dokulen sozcuklerle "dogar" suretini gorunur kilar...



turkce bilen bir balikciyla konusuyoruz, bana bir icki sisesinin kapagindan kopmus bir takvimi yeren alip eliyle duzeltip "guzellestirerek" hediye ediyor, yeminnen icim sicak bohuca gibin oldu... ve belki bu gezinin en onemli hatiralarindan birisi olan bu takvimi uzerime afiyet kaybettim

merkezden yiyecek yuklendim, bir kac gun ormana gidip inzivaya cekilezegim. EM'de %99 hersyin uzerinde fiyat etiketi var, bundan oldukca memnunum aksi halde alisveris etmek cok zorlasiyor. darisi GE'nin basina

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder