3 Haziran 2011 Cuma

TR - Ankara-Sarp

Esasen toroslarda ucuz hayata adaptasyon icin bir aylik bir "kamp" donemi dusunmus olmakla beraber, Ankara'nin olu topragi ve mevsimin geciyor olusu, beni "kervani yolda duzme"ye durttu ve "eaaaaaah a.k" hazirligin diyip ver ettim motoru karadenize. Zaten cok hazirlik ve herseyi saglama baglamak isin heyecanini kacirirdi...




10 Mayis sabahi Ankara evin onu

Her zaman bakkala, kizilay'a bahceliye yada ise giden asfalt bu sefer baska topraklara uzanan daha uzun ve heyecan verecek bir yolun baslangici olarak dile geliyor.


Mubarek Corum "zone"una variyorum. Galiba corumlulara haksizik etmisim burdan aldigim benzinle 14/360 km yaptim neredeyse 100km/4 litre tuketim oldukca iyi.

Samsundan sonra herhalde otobandan ayrilip sahil yoluna girdim. Turkiye kisminin en nefis kismi burasiydi eglenceli ve etkileyici.




Birinci gunun gecesi Trabzondayim yerel motorcu genclerin yardimiyla uygun bir kamp yeri bulup yerlesiyorum. xt350 cok kral motormus bu arada ilk defa canli gordum.




11 Mayis sabahi bu manzaraya uyandim, kampi, sucugu ve piknigi seviyorum :D :P

Sahil yolu da bitip tekrar otobana dondugumden yardira yardira sinira gidiyorum. Cabuk gecen sinir islemleri ve Sarptan Gurcideyim. Oyle yada boyle ulke degisiligi bir sudan cikmis balik hali yaratiyor. hadi hayirlisi.