21 Haziran 2011 Salı

GE - 8 Tiflis - Rustavi

12 Haziran

Sabah tekrar atesleme ayari yapiyorum. Rusya'ya gitmek icin iki yolum daha var. bunlari degerlendirebilir yada guneye donebilirim. neyse bir pazar gunu gecsin bakalim. Mskheta'da guzel ve gunesli bir gun. itfliste pazardan 2t yag aldim, konuk evine ugrayip biraz geyik yapasim var ama kimse yok. gecen geliste hic foto cekmemistim, bir iki tane cekelim bu sefer:

buyuk meydanlara dikilen bu tarz sutunlar bir sovyet gelenegi olmali:


tepelere dogru suruyorum.

neredeyim ben baco yoksam oldum de cennetin kapisinda miyim? :P


parka oturup gunlugu yaziyorum:


muhtelif sarhos savusturmalarindan birisi daha yasaniyor.

kafam gore bir yol tutturdum, beni tiflisten cikaracak, guneye dogru. bu arada apartman varoslardan geciyorum:


sonunda tiflisten ciktim. tutturdugum yol azerbaycana cikiyormus. tir soforlerinden birisi bir yerden bahsediyor, eski osmanli eserleri fln varmis -simdi ismini hatirlamiyorum- orayi gorebiliririm. tabelasina vardigimda 150-200 km gibi uzaklik gosteriyor. git gel cok fazla, ana yoldan devam.

yalniz otobanda gun batiyor. ve hortlak benzinci "yillardir oraya kimse gitmedi evlat" diyor :P


yukardaki fotoya bakarken Shocking Blue'nun Long and Lonesome Road'unu dinle baco.

ve ote taraf:


bu yol beni ufku kaplayan toplu konutlara cikardi:


giriste fabrika tavuklugundan bahsetmistik o yuzden bu abide sehri ziyaret etmemek olmaz... sehrin icinde bir sirk cadirinin yanindan geciyorum, kamyonlardan birisinin uzeridne turkce yazilar. gezginlik isini bu mistik yoldan icra eden turklerle karsilasmak fikri muthis heycanlandiriyor. bir yol bulup cadira vardim ama hayal kirikligi gurculer.


robotik sehir rustavinin girisi:


bu resme bakarken de Duft Punk - Around The World'u dinle baco.

giristeki benzinlige gidip arka tarafina cadiri kurdum. heleluyah! bu sefer ucmamak icin iplerle demirlere bagliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder